Rebranding

Jestem w stanie przeprowadzić Cię przez niełatwy proces zmiany wizerunku Twojej organizacji tak aby był zgodny z obowiązującymi obecnie standardami i wymogami rynku.

Zmiany mogą obejmować zarówno cały wizerunek np.: logo, strona www, materiały marketingowe, jak i każdy z elementów z osobna.

Czas zmian

Rebranding jest trudną decyzją przejścia firmy, wspieram Klientów i próbuje pomóc w jak najlepszych decyzjach.
 
Zmiany takie zawsze są poprzedzone konkretną potrzebą. Najczęstszym spotykanym powodem jest nieadekwatność wizerunku do miejsca, którym firma znajduje na rynku. Często właściciele firm zauważają sami, że sposób prezentowania się firmy i komunikowania z Klientami odstaje od wymogów rynku i branży, którą reprezentują. 

Proponowana zmiana wizerunku ma różny zakres jednak najczęściej rozpoczynamy od podstawowego i najważniejszego elementu wizerunku każdej firmy jakim jest logo. Jego zmiana powoduje konieczność wykonania kolejnych prac. Zmiana wizerunku firmy jest odbierana najczęściej jako inwestycja, z której oczekujemy zwrotu. Zwrotem w tym przypadku jest większa ilość Klientów, a w konsekwencji większe przychody firmy.

Decydując się na współpracę z firmami musimy dokładnie zrozumieć ich charakter oraz specyfikę branży a także zakres oferowanych produktów lub usług. Przeanalizować to co do tej pory zostało zrealizowane w zakresie wizerunku firmy oraz dowiedzieć się w jaki sposób Klient komunikuje się ze swoimi odbiorcami.

Nowy projekt graficzny?

Napisz lub zadzwoń, z przyjemnością poznamy historię Twojej marki.